Wraz z nową wersją naszego sklepu, uruchomioną 28 grudnia 2020, rezygnujemy z typowego logowania do konta klienta. To nie znaczy, że tracisz dostęp do swoich archiwalnych zamówień, wręcz przeciwnie! W prawym górny rogu naszej strony znajdziesz odnośnik „Sprawdź status zamówienia”:


Gdy na nim klikniesz, pojawi się strona, na której należy wprowadzić swój adres e-mail oraz miejscowość, czyli dane jakie podano przy składaniu zamówienia:


Teraz kliknij na Sprawdź. Jeżeli wprowadzisz poprawne dane, po chwili pojawi się odpowiednie potwierdzenie:


Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z odnośnikiem, dzięki któremu zobaczysz informacje o swoim obecnym zamówieniu, oraz wszystkich innych wcześniejszych zamówieniach powiązanych z Twoim adresem e-mail:


Kliknij teraz na tym odnośniku, by otworzyć stronę z historią wszystkich swoich zamówień. Po lewej stronie widzisz swoje wcześniejsze zamówienia, a w części środkowej wszystkie informacje o wybranych z nich – poza danymi osobowymi: