Czasem może zajść potrzeba zrezygnowania ze złożonego już
zamówienia. Każde zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni od
jego złożenia, jest automatycznie anulowane. Jeżeli nie chcesz otrzymać
zamówionych przedmiotów, nie musisz robić nic. Po prostu poczekać. Jeżeli
jednak zostały wpłacone pieniądze za zamówienie, a z jakiegoś powodu musisz je
anulować, napisz do nas e-mail, na adres: sklep@pomidorlandia.pl o tytule „Rezygnacja
z zamówienia”. W treści podaj numer swojego zamówienia. Jeżeli zamówienie
zostało już opłacone, pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie za pomocą tego
samego mechanizmu płatności z jakiego dokonano opłaty, bez żadnych potrąceń.
Sprawa wygląda inaczej, gdy zamówienie zostało już wysłane. Warunkiem
otrzymania zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas zamówienia z powrotem.
Wystarczy, że odmówisz przyjęcia przesyłki. Gdy przesyłka do nas wróci,
następuje zwrot pieniędzy. Zwracamy środki w wysokości kwoty zamówienia, z
potrąconymi kosztami przesyłki do odbiorcy oraz jej powrotem. Jeżeli było to
zamówienie płatne za pobraniem, i będzie ono do nas musiało wrócić, wtedy
poprosimy Cię o zwrot kosztów przesyłki pobraniowej oraz jej zwrotu do nadawcy.
W przypadku sadzonek, zgodnie z obowiązującym regulaminem,
który akceptujesz przy składaniu zamówienia, prawo do rezygnacji wygasa w
momencie posadzenia sadzonek do ziemi.