Czasem może zajść potrzeba zrezygnowania ze złożonego już zamówienia. Każde zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni od jego złożenia, jest automatycznie anulowane. Jeżeli nie chcesz otrzymać zamówionych przedmiotów, nie musisz robić nic. Po prostu poczekać. Jeżeli jednak zostały wpłacone pieniądze za zamówienie, a z jakiegoś powodu musisz je anulować, napisz do nas e-mail, na adres: sklep@pomidorlandia.pl o tytule „Rezygnacja z zamówienia”. W treści podaj numer swojego zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało już opłacone, pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie za pomocą tego samego mechanizmu płatności z jakiego dokonano opłaty, bez żadnych potrąceń.

Sprawa wygląda inaczej, gdy zamówienie zostało już wysłane. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas zamówienia z powrotem. Wystarczy, że odmówisz przyjęcia przesyłki. Gdy przesyłka do nas wróci, następuje zwrot pieniędzy. Zwracamy środki w wysokości kwoty zamówienia, z potrąconymi kosztami przesyłki do odbiorcy oraz jej powrotem. Jeżeli było to zamówienie płatne za pobraniem, i będzie ono do nas musiało wrócić, wtedy poprosimy Cię o zwrot kosztów przesyłki pobraniowej oraz jej zwrotu do nadawcy.

W przypadku sadzonek, zgodnie z obowiązującym regulaminem, który akceptujesz przy składaniu zamówienia, prawo do rezygnacji wygasa w momencie posadzenia sadzonek do ziemi.